Overzicht wekelijkse groepslessen

Lichtheid, souplesse en energie in je lichaam. Verfris je geest en laat alledaagse activiteiten gemakkelijk en efficiënt verlopen. De sfeer in de groepslessen is non-competitief; oefeningen passend bij jouw lichaam, zodat je veilig progressie maakt. Je hoeft geen strakke leggings aan, tenzij je die graag draagt. Maximaal 8 deelnemers per les.

•Essential Pilates: basis van bewust bewegen
Klassieke Pilatesoefeningen met een eigentijdse twist. Aandacht voor essentie en doel van de beweging en kwaliteit van de uitvoering. Spring Pilates-unit en stabiliteitsbal.
Lees verder...

•Fascial Pilates: integratie van top tot teen
Anatomy Trains van Thomas Myers in beweging. Myofasciale connecties van tenen tot vingertoppen. Staande, knielende, zittende en liggende sequenties op de mat, vloeiend uitgevoerd. Voor deze lessen is enige ervaring met Pilates, Gyrokinesis of yoga gewenst.
Lees verder...

GYROKINESIS®: yoga voor je wervelkolom
3D circulaire, golvende en spiralende sequenties mobiliseren en balanceren je wervelkolom. Samen met een specifiek ademhalingspatroon geïntegreerd in een harmonieuze, ritmische flow, vergelijkbaar met een dans.
Lees verder...

•Somatic Flow: oorspronkelijke bewegingspatronen
Somatische oefeningen die teruggaan naar de wortels van je bewegingsrepertoire: Oprollen, uitstrekken, draaien, reiken, trekken, duwen, liggen, zitten, kruipen en gaan staan. Introspectief ervaren van je oorspronkelijke bewegingen en opnieuw integreren in je dagelijkse leven.
Lees verder...

•Een Stap Vooruit: balans en terugkerende klachten
Alle spieren en gewrichten zijn in beweging tijdens het lopen. Beweging die ontbreekt lost je lichaam op door elders in je lichaam méér te bewegen, vaak met overbelastingsklachten tot gevolg. Ontdek hoe je van pijn tijdens het lopen af kunt komen.
Lees verder...

Wil je een proefles volgen?
(proefles is gratis)

Ja, naar het lesrooster!